§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady rezerwacji, płatności oraz odwoływania pierwszorazowych wizyt psychiatrycznych w Oslomed Centrum Medyczne.
- Akceptacja Regulaminu jest warunkiem korzystania z usług rezerwacji online oraz zawarcia umowy o świadczenie usług medycznych.
- Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Oslomed Centrum Medyczne w formacie umożliwiającym jego pobranie i wydrukowanie.
Definicje:
- Pacjent – osoba fizyczna korzystająca z usług psychiatrycznych oferowanych przez Oslomed.
- Usługodawca – Oslomed Centrum Medyczne (R57 Sp. z o.o.), ul. Wiejska 13, 31-464 Kraków, NIP: 9452262878.
- Strona internetowa – witryna Oslomed Centrum Medyczne, służąca do rezerwacji wizyt online.
- Przedpłata – opłata dokonywana przez Pacjenta przed wizytą, będąca warunkiem potwierdzenia rezerwacji.
§ 2. Rezerwacja i płatności
- Rezerwacji pierwszorazowej wizyty psychiatrycznej można dokonać poprzez:
a) platformę rezerwacyjną na stronie internetowej Oslomed,
b) kontakt telefoniczny pod numerem +48 530 880 679,
c) wiadomość e-mail na adres rejestracja@oslomed.pl. - Dokonanie rezerwacji zobowiązuje Pacjenta do uiszczenia przedpłaty w wysokości 100% ceny wizyty, zgodnie z aktualnym cennikiem dostępnym na stronie internetowej Usługodawcy.
- Przedpłata może być dokonana poprzez:
a) link płatniczy przesłany na adres e-mail Pacjenta,
b) tradycyjny przelew bankowy. - Brak uiszczenia przedpłaty w terminie 72 godzin przed wizytą skutkuje automatycznym anulowaniem rezerwacji.
§ 3. Odwołanie wizyty i zwrot opłaty
- Warunki odwołania wizyty:
a) Odwołanie wizyty psychiatrycznej możliwe jest najpóźniej 24 godziny przed ustalonym terminem.
b) W przypadku nieodwołania wizyty oraz nieobecności Pacjenta, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi. - Zwrot opłat:
a) Odwołanie wizyty ponad 72 godziny przed terminem skutkuje zwrotem 100% uiszczonej przedpłaty.
b) Odwołanie wizyty między 72 a 24 godziny przed terminem skutkuje zwrotem 50% uiszczonej przedpłaty.
c) Odwołanie wizyty mniej niż 24 godziny przed terminem nie uprawnia do zwrotu opłaty. - Procedura odwołania:
Odwołanie wizyty należy zgłosić telefonicznie lub e-mailowo na adres rejestracja@oslomed.pl. - Zmiana terminu wizyty:
a) Przełożenie terminu wizyty możliwe jest jednokrotnie, pod warunkiem zachowania przedpłaty.
b) Kolejna zmiana terminu lub odwołanie wizyty skutkuje utratą uiszczonej przedpłaty.
§ 4. Spóźnienia
- Spóźnienie Pacjenta na wizytę skutkuje skróceniem jej czasu proporcjonalnie do opóźnienia, bez możliwości zmiany ceny usługi.
- Jeśli spóźnienie przekroczy połowę zaplanowanego czasu wizyty, Usługodawca ma prawo anulować wizytę, co skutkuje utratą przedpłaty.
§ 5. Odwołanie wizyty przez Usługodawcę
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji najpóźniej na godzinę przed ustalonym terminem.
- W przypadku anulowania wizyty przez Usługodawcę, Pacjent otrzyma propozycję nowego terminu lub zwrot 100% przedpłaty w terminie 7 dni roboczych.
§ 6. Reklamacje
- Pacjent ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą procesu rezerwacji lub obsługi wizyty drogą elektroniczną na adres rejestracja@oslomed.pl.
- Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania.
§ 7. Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie. Aktualna wersja Regulaminu będzie nieodpłatnie udostępniana na Stronie internetowej.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczenia usług objętych niniejszym Regulaminem będą rozstrzygane w sposób polubowny, a w przypadku braku porozumienia – przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2025 r.