Regulamin Płatności Internetowych

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady rezerwacji, płatności oraz odwoływania pierwszorazowych wizyt psychiatrycznych w Oslomed Centrum Medyczne.
  2. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem korzystania z usług rezerwacji online oraz zawarcia umowy o świadczenie usług medycznych.
  3. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Oslomed Centrum Medyczne w formacie umożliwiającym jego pobranie i wydrukowanie.

Definicje:

  • Pacjent – osoba fizyczna korzystająca z usług psychiatrycznych oferowanych przez Oslomed.
  • Usługodawca – Oslomed Centrum Medyczne (R57 Sp. z o.o.), ul. Wiejska 13, 31-464 Kraków, NIP: 9452262878.
  • Strona internetowa – witryna Oslomed Centrum Medyczne, służąca do rezerwacji wizyt online.
  • Przedpłata – opłata dokonywana przez Pacjenta przed wizytą, będąca warunkiem potwierdzenia rezerwacji.

§ 2. Rezerwacja i płatności

  1. Rezerwacji pierwszorazowej wizyty psychiatrycznej można dokonać poprzez:
    a) platformę rezerwacyjną na stronie internetowej Oslomed,
    b) kontakt telefoniczny pod numerem +48 530 880 679,
    c) wiadomość e-mail na adres rejestracja@oslomed.pl.
  2. Dokonanie rezerwacji zobowiązuje Pacjenta do uiszczenia przedpłaty w wysokości 100% ceny wizyty, zgodnie z aktualnym cennikiem dostępnym na stronie internetowej Usługodawcy.
  3. Przedpłata może być dokonana poprzez:
    a) link płatniczy przesłany na adres e-mail Pacjenta,
    b) tradycyjny przelew bankowy.
  4. Brak uiszczenia przedpłaty w terminie 72 godzin przed wizytą skutkuje automatycznym anulowaniem rezerwacji.

§ 3. Odwołanie wizyty i zwrot opłaty

  1. Warunki odwołania wizyty:
    a) Odwołanie wizyty psychiatrycznej możliwe jest najpóźniej 24 godziny przed ustalonym terminem.
    b) W przypadku nieodwołania wizyty oraz nieobecności Pacjenta, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi.
  2. Zwrot opłat:
    a) Odwołanie wizyty ponad 72 godziny przed terminem skutkuje zwrotem 100% uiszczonej przedpłaty.
    b) Odwołanie wizyty między 72 a 24 godziny przed terminem skutkuje zwrotem 50% uiszczonej przedpłaty.
    c) Odwołanie wizyty mniej niż 24 godziny przed terminem nie uprawnia do zwrotu opłaty.
  3. Procedura odwołania:
    Odwołanie wizyty należy zgłosić telefonicznie lub e-mailowo na adres rejestracja@oslomed.pl.
  4. Zmiana terminu wizyty:
    a) Przełożenie terminu wizyty możliwe jest jednokrotnie, pod warunkiem zachowania przedpłaty.
    b) Kolejna zmiana terminu lub odwołanie wizyty skutkuje utratą uiszczonej przedpłaty.

§ 4. Spóźnienia

  1. Spóźnienie Pacjenta na wizytę skutkuje skróceniem jej czasu proporcjonalnie do opóźnienia, bez możliwości zmiany ceny usługi.
  2. Jeśli spóźnienie przekroczy połowę zaplanowanego czasu wizyty, Usługodawca ma prawo anulować wizytę, co skutkuje utratą przedpłaty.

§ 5. Odwołanie wizyty przez Usługodawcę

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji najpóźniej na godzinę przed ustalonym terminem.
  2. W przypadku anulowania wizyty przez Usługodawcę, Pacjent otrzyma propozycję nowego terminu lub zwrot 100% przedpłaty w terminie 7 dni roboczych.

§ 6. Reklamacje

  1. Pacjent ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą procesu rezerwacji lub obsługi wizyty drogą elektroniczną na adres rejestracja@oslomed.pl.
  2. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania.

§ 7. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie. Aktualna wersja Regulaminu będzie nieodpłatnie udostępniana na Stronie internetowej.
  2. Wszelkie spory wynikające ze świadczenia usług objętych niniejszym Regulaminem będą rozstrzygane w sposób polubowny, a w przypadku braku porozumienia – przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2025 r.