§ 1. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady oraz warunki umawiania i rezerwacji terminów wizyt w Oslomed Centrum Medyczne za pośrednictwem strony internetowej.
Definicje:
- Cennik – wykaz usług medycznych wraz z obowiązującymi cenami, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy.
- Pacjent – osoba fizyczna korzystająca z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej, w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie oraz wydrukowanie.
- Strona internetowa – witryna Oslomed Centrum Medyczne, służąca do umawiania i rezerwacji terminów wizyt, dostępna pod adresem: [www.oslomedcentrum.pl] (adres do uzupełnienia).
- Usługa – możliwość rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną, świadczona przez Usługodawcę.
- Usługodawca – Oslomed Centrum Medyczne (R57 Sp. z o.o.), z siedzibą:
ul. Wiejska 13, 31-464 Kraków,
NIP: 9452262878,,
adres e-mail do kontaktu: rejestracja@oslomed.pl
tel.: +48 530 880 679.
Aby móc korzystać z Usługi, Pacjent zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu oraz zaakceptowania jego postanowień. Brak akceptacji Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.
Pozostałe usługi, tj. wizyty realizowane osobiście w gabinecie, odbywają się według zasad określonych przez placówkę, które nie są objęte niniejszym Regulaminem.
§ 2. Sposób korzystania z usług i opłaty
- Rezerwacja terminu wizyty
Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Zapisy online”, poprzez dedykowaną platformę rezerwacyjną, a także drogą telefoniczną lub e-mailową rejestracja@oslomed.pl, tel.: +48 530 880 679 . - Obowiązki Pacjenta
Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest:- Podać niezbędne dane osobowe: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail.
- Uiszczenie przedpłaty w formie zaliczki w wysokości 100% ceny wizyty, zgodnie z aktualnym Cennikiem.
- Proces płatności
Po dokonaniu rejestracji Pacjent otrzymuje na podany adres e-mail link umożliwiający uiszczenie przedpłaty.
Rezerwacja terminu wizyty zostanie potwierdzona po zaksięgowaniu przedpłaty na rachunku bankowym Usługodawcy lub po potwierdzeniu płatności przez system płatności elektronicznych (np. PayU). - Warunki rezerwacji
W przypadku nieuiszczenia przedpłaty do 72 godzin przed wybranym terminem wizyty lub przy rezerwacji w czasie krótszym niż 24 godziny przed terminem, rezerwacja zostaje anulowana, a termin udostępniony innym Pacjentom. - Sposoby płatności
Przedpłatę można uiścić:- Za pomocą linku płatniczego przesłanego na adres e-mail lub numer telefonu Pacjenta,Przelewem bankowym (w przypadku problemów z realizacją płatności online).
§ 3. Reklamacje
Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące Usługi drogą elektroniczną na adres e-mail: rejestracja@oslomed.pl.
Reklamacje rozpatrywane będą w terminie do 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania.
§ 4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty
- Warunki odwołania wizyty
Odwołanie wizyty psychiatrycznej możliwe jest najpóźniej 24 godziny przed ustalonym terminem. W przypadku nieodwołania wizyty oraz nieobecności Pacjenta w ustalonym terminie, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi - Procedura odwołania
Odwołanie rezerwacji należy zgłaszać poprzez kontakt z recepcją, korzystając z podanego adresu e-mail lub numeru telefonu. - Warunki zwrotu opłat w przypadku odwołania
- Odwołanie wizyty psychiatrycznej dokonane więcej niż 72 godziny przed ustalonym terminem skutkuje pełnym zwrotem uiszczonych opłat.
- Odwołanie wizyty dokonane w terminie krótszym niż 72 godziny skutkuje zwrotem 50% kosztów wizyty.
- Zmiana terminu wizyty
Przełożenie terminu wizyty psychiatrycznej (przy zachowaniu przedpłaty) jest możliwe jednokrotnie. Kolejne zmiany terminu lub odwołania skutkują utratą uiszczonych opłat. - Spóźnienia
Spóźnienie na wizytę skutkuje skróceniem czasu trwania wizyty, przy czym uiszczona opłata pozostaje bez zmian. W przypadku spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu, Usługodawca może anulować wizytę, co skutkuje zatrzymaniem przedpłaty. - Odwołanie przez Usługodawcę
Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji najpóźniej na godzinę przed ustalonym terminem. W takim przypadku Pacjent otrzyma propozycję nowego terminu wizyty lub zwrot całości uiszczonej przedpłaty w ciągu 7 dni od momentu anulowania rezerwacji.
§ 5. Wymagania techniczne
- Dostęp do Strony internetowej
Dostęp do Strony internetowej oraz formularza rejestracji wizyty możliwy jest za pośrednictwem urządzeń komputerowych lub mobilnych, przy spełnieniu następujących warunków:- Użycie jednej z poniższych przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari.
- Korzystanie z systemu operacyjnego: Windows, macOS lub Linux.
- Minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor Pentium 4 lub nowszy (wspierający SSE2),
- 512 MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych lub 2 GB dla systemów 64-bitowych,
- Minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku na dane tymczasowe oraz ciasteczka.
- Stabilne połączenie z Internetem.
- Konieczne oprogramowanie i urządzenia
Aby dokonać rezerwacji online, Pacjent musi posiadać:- Rachunek bankowy umożliwiający realizację przelewu,
- Aktywny adres e-mail,
- Telefon stacjonarny lub komórkowy do kontaktu.
§ 6. Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu. Aktualna wersja Regulaminu będzie nieodpłatnie udostępniana na Stronie internetowej.
- Wszelkie spory wynikłe na tle stosowania Regulaminu będą rozstrzygane w sposób polubowny, a w przypadku braku porozumienia – przez właściwy sąd miejscowo dla siedziby Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2025 r..