Regulamin Płatności Internetowych

§ 1. Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa zasady oraz warunki umawiania i rezerwacji terminów wizyt w Oslomed Centrum Medyczne za pośrednictwem strony internetowej.

Definicje:

  • Cennik – wykaz usług medycznych wraz z obowiązującymi cenami, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy.
  • Pacjent – osoba fizyczna korzystająca z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
  • Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej, w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie oraz wydrukowanie.
  • Strona internetowa – witryna Oslomed Centrum Medyczne, służąca do umawiania i rezerwacji terminów wizyt, dostępna pod adresem: [www.oslomedcentrum.pl] (adres do uzupełnienia).
  • Usługa – możliwość rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną, świadczona przez Usługodawcę.
  • Usługodawca – Oslomed Centrum Medyczne (R57 Sp. z o.o.), z siedzibą:
    ul. Wiejska 13, 31-464 Kraków,
    NIP: 9452262878,,
    adres e-mail do kontaktu: rejestracja@oslomed.pl
    tel.: +48 530 880 679.

Aby móc korzystać z Usługi, Pacjent zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu oraz zaakceptowania jego postanowień. Brak akceptacji Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.

Pozostałe usługi, tj. wizyty realizowane osobiście w gabinecie, odbywają się według zasad określonych przez placówkę, które nie są objęte niniejszym Regulaminem.


§ 2. Sposób korzystania z usług i opłaty

  1. Rezerwacja terminu wizyty
    Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Zapisy online”, poprzez dedykowaną platformę rezerwacyjną, a także drogą telefoniczną lub e-mailową rejestracja@oslomed.pl, tel.: +48 530 880 679 .
  2. Obowiązki Pacjenta
    Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest:
    • Podać niezbędne dane osobowe: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail.
    • Uiszczenie przedpłaty w formie zaliczki w wysokości 100% ceny wizyty, zgodnie z aktualnym Cennikiem.
    Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o ich prawdziwości oraz potwierdzeniem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych lub uzyskania niezbędnej zgody opiekuna prawnego, w przypadku ograniczonej zdolności.
  3. Proces płatności
    Po dokonaniu rejestracji Pacjent otrzymuje na podany adres e-mail link umożliwiający uiszczenie przedpłaty.
    Rezerwacja terminu wizyty zostanie potwierdzona po zaksięgowaniu przedpłaty na rachunku bankowym Usługodawcy lub po potwierdzeniu płatności przez system płatności elektronicznych (np. PayU).
  4. Warunki rezerwacji
    W przypadku nieuiszczenia przedpłaty do 72 godzin przed wybranym terminem wizyty lub przy rezerwacji w czasie krótszym niż 24 godziny przed terminem, rezerwacja zostaje anulowana, a termin udostępniony innym Pacjentom.
  5. Sposoby płatności
    Przedpłatę można uiścić:
    • Za pomocą linku płatniczego przesłanego na adres e-mail lub numer telefonu Pacjenta,Przelewem bankowym (w przypadku problemów z realizacją płatności online).
    Informacja o zaksięgowaniu przedpłaty oraz potwierdzeniu rezerwacji lub anulowaniu terminu z powodu braku płatności zostanie niezwłocznie przesłana na wskazany adres e-mail.

§ 3. Reklamacje

Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące Usługi drogą elektroniczną na adres e-mail: rejestracja@oslomed.pl.
Reklamacje rozpatrywane będą w terminie do 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania.


§ 4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty

  1. Warunki odwołania wizyty
    Odwołanie wizyty psychiatrycznej możliwe jest najpóźniej 24 godziny przed ustalonym terminem. W przypadku nieodwołania wizyty oraz nieobecności Pacjenta w ustalonym terminie, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi
  2. Procedura odwołania
    Odwołanie rezerwacji należy zgłaszać poprzez kontakt z recepcją, korzystając z podanego adresu e-mail lub numeru telefonu.
  3. Warunki zwrotu opłat w przypadku odwołania
    • Odwołanie wizyty psychiatrycznej dokonane więcej niż 72 godziny przed ustalonym terminem skutkuje pełnym zwrotem uiszczonych opłat.
    • Odwołanie wizyty dokonane w terminie krótszym niż 72 godziny skutkuje zwrotem 50% kosztów wizyty.
  4. Zmiana terminu wizyty
    Przełożenie terminu wizyty psychiatrycznej (przy zachowaniu przedpłaty) jest możliwe jednokrotnie. Kolejne zmiany terminu lub odwołania skutkują utratą uiszczonych opłat.
  5. Spóźnienia
    Spóźnienie na wizytę skutkuje skróceniem czasu trwania wizyty, przy czym uiszczona opłata pozostaje bez zmian. W przypadku spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu, Usługodawca może anulować wizytę, co skutkuje zatrzymaniem przedpłaty.
  6. Odwołanie przez Usługodawcę
    Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji najpóźniej na godzinę przed ustalonym terminem. W takim przypadku Pacjent otrzyma propozycję nowego terminu wizyty lub zwrot całości uiszczonej przedpłaty w ciągu 7 dni od momentu anulowania rezerwacji.

§ 5. Wymagania techniczne

  1. Dostęp do Strony internetowej
    Dostęp do Strony internetowej oraz formularza rejestracji wizyty możliwy jest za pośrednictwem urządzeń komputerowych lub mobilnych, przy spełnieniu następujących warunków:
    • Użycie jednej z poniższych przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari.
    • Korzystanie z systemu operacyjnego: Windows, macOS lub Linux.
    • Minimalne wymagania sprzętowe:
      • Procesor Pentium 4 lub nowszy (wspierający SSE2),
      • 512 MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych lub 2 GB dla systemów 64-bitowych,
      • Minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku na dane tymczasowe oraz ciasteczka.
    • Stabilne połączenie z Internetem.
  2. Konieczne oprogramowanie i urządzenia
    Aby dokonać rezerwacji online, Pacjent musi posiadać:
    • Rachunek bankowy umożliwiający realizację przelewu,
    • Aktywny adres e-mail,
    • Telefon stacjonarny lub komórkowy do kontaktu.

§ 6. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu. Aktualna wersja Regulaminu będzie nieodpłatnie udostępniana na Stronie internetowej.
  2. Wszelkie spory wynikłe na tle stosowania Regulaminu będą rozstrzygane w sposób polubowny, a w przypadku braku porozumienia – przez właściwy sąd miejscowo dla siedziby Usługodawcy.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
  4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2025 r..